Strangers and Friends

page 35

March 22nd, 2011, 2:14 am
<< First < Previous
Next > Most Recent >>
From the Author
Theorah March 22nd, 2011, 2:15 am
2 PAGES UPLOADED! Go back one to read ^^
Advertisement August 18th, 2017, 3:57 am
Theorah March 22nd, 2011, 2:21 am
Thanks for your comments guys ^__^

eternalbeliever, yeah Minami is awesome, its really small (it only venues 300 whilst Expo venues like 3000!) so every event just feels like a small group of people all hanging out together!

Mimi, thanks always for your comments! ^_^

So, has this ever happened to anyone here? (I think its a geek thing) its happened to me a few times XD

And you can see the book Hemu's talking about here: http://www.amazon.com/Ramayana-Divine-Loophole-Sanjay-Patel/dp/081187107X/ref=ntt_at_ep_dp i_2 I found it early this year in Oxford, I already have another one of the artists books, its really cool (beautiful art!)
When I was younger I wanted to do a comic version of the Ramayama, its a great adventure story!
Reader Comments
Leave a Comment
Istoria March 22nd, 2011, 3:09 am
Ahaha, so he's that type of guy! XD
By the way, that book... Aah, why do you have to link to it? Now I really want to buy it! *drool*
Falconer March 22nd, 2011, 9:44 am
lol! nice XD I'm totally like that too...really anything I like might get me talking, but comics/webcomics especially get me going.
3o-s-knight March 23rd, 2011, 5:15 am
Lol that happens to me all the time even among geek communities D: at that party thing on Saturday I started going on about PIXAR films and got silence back..uurrggg DI
Mimi-Evelyn March 23rd, 2011, 12:45 pm
Poor hemu ^^;;;
eternalbeliever12 March 25th, 2011, 7:33 am
lol I get that sometimes as well. Like when I try to tell my friends about an anime I really like...they always just end up staring at me silently. So I shut up quickly :x
Yubria March 26th, 2011, 10:59 am
Haha, poor guy- he finally gets a chance to talk about something he likes, but no one cares. D: Nice to see a comic from you again, as always. Can't wait to read more. :)
Piano-kun April 21st, 2011, 12:30 pm
AHHHHH- this happens to me all the time! Especially with music!
Magic Sheep April 20th, 2012, 1:37 pm
Aww Poor Hemu! I've been in that situation. ~ 0 ~; still staying awesome btw, this comic flows very well.. its very...ah...readable? xD
RadicalTrain April 21st, 2016, 12:55 am
I KNOW HOW YOU FEEEEEL HEMU.

Only talking about things you like but everyone thinks it's weird and is more focused on "holy crap you can speak"